Packad & Klar!

Ja då var man packad & klar då!
Imorgon bär det av med flyttlasset till mitt nya boende.
Ska flytta in hos en polare som bor mitt inne i GBG, känns bra.
Så snart har jag kanske nått som kan kallas liv, inte säker. Men men, vi hoppas på det bästa!

Just nu känns det verkligen som att jag skulle behöva en paus från jobbet. Har jobbat fyra veckor utan en enda dag ledig. Det börjar kännas, både i kroppen och humöret. Tyvärr!
Försöker hålla god min, men det skulle sitta fint med lite ledighet.

Får se vad som händer, i början av maj funderar jag på om jag skulle försöka ta mig till Uppsala.
Skulle vara trevligt!

Jag vet egentligen inte om jag har så mycket vettigt att skriva här just nu.
Hade hoppats på att nån på MSN skulle vara pratsjuk, men inte det!
Det har blivit lite så att mitt sociala liv utanför jobbet är MSN, tragiskt men sant.
Ska bli ändring på det nu när jag får flytta hoppas jag!

Annars så skulle jag bara vilja ta tillfället i akt å säga att jag saknar mina vänner som finns runt om i landet.
Ni betyder mycket för mig, även om jag kanske inte visar det så mycket.

Nu ska jag sova lite tror jag. (eller hänga runt på nätet lite först)

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ja, det är klart att du ska komma till Uppsala! Se till att komma nu innan jag flyttar...
Ta hand om dig och hör av dig om du vill. Bara tjattra en stund, jag är ju rätt bra på det ju!
Kram

2008-04-16 @ 22:24:28
URL: http://www.annaividavarlden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0