En snabbis!

Ja, idag blir det noga bara en snabbis här på bloggen!
inte för att jag är speciellt flitig på att skriva, men man har kanske annat för sig! *asg*

Idag är min första lediga dag och helg på typ 28dagar. Har inte riktigt varit helt ledig tidigare kan man säga.
Man har tagit ledigt för att jobba, men det funkar ju det oxå. Me nnu äntligen börjar det lugna ner sig.

Jag gick av jobbet kl 13 idag, strålande sol och vårkänslorna var överallt i luften. Så jag hällsade våren välkommen genom att ta en öl på en uteservering här i stan. GRYMT HÄRLIGT.
Men nu är jag hemma igen och ska packa lite, eftersom det är vår här nere så tänkte jag åka upp till snön.
Hälsa på alla vovvarna!

Men ha det så gött som man säger här nere!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0