Bloggar igen!

Nu Bloggar jag igen!

Jag vet att det finns de där ute som undrar vart jag har hållt hus.
Till er kan jag säga; -Hoppas inte på förmycket!

Hur som helst så undrar ni säkert varför jag inte har bloggat på rätt länge och vad är det som har fått mig till att SKRIVA IGEN???
Frågorna är många men svaren är.....hmm?

Kanske tror ni att det är för att jag har flyttat från NORRLAND och har blivit en "GEAR SLUT". Eller kanske tror ni att det är för att jag har bytt jobb och helt plötsligt blivit Butikschef och jobbar med ett gäng sinnesjuka människor som älskar att ta erotiskt på andra.
Möjligtvis tror ni att det är för att min bil trodde att den var ett hallon i en säck potatis och kände sig lite utanför, så den gjorde ett grustag av växellådan bara för att jävlas med mig. Det kanske är så att ni tror att det för att jag har blivit morbror till en liten Kasper. (Som för övrigt är jätte lik sin far, saknas bara lite skägg)
Ni skulle även kunna tro att det är för att jag har fått en liten hundvalp som är jätte söt, nästan lika söt som husse! *skratt*
Men det är faktiskt inget utav det!

Nu tänker ni att det finns bara en grej kvar som skulle kunna få Micke till att börja blogga igen.
Men nej, det är inte för att jag fortfarande är singel!
Även om man ibland har svårt att förstå varför jag är singel så är fallet så iaf.

Men vad är det då som fick Micke till att sätta sig ner vid datorn, logga in på bloggen och börja skriva?

Jo, när jag åkte hem idag från jobbet!!!!
Då fick jag se något, kanske var det ungefär som när forskare för första gången hittade ett ben från en mammut!
Jag fick se att det var VOLVOträff nere vid den lokala kiosken.

Så vad gör Micke?
Jo, han rycker kryckan. Trampar ner kopplingen, full gas, hoppar av kopplingen och inte ett ljud kommer från däcken! Där står alla "coola" volvo raggare och stirrar på mig.
Stolt kör jag förbi i min lilla corolla från -95. Den har ju faktiskt dubbla vingar bak!

Tack å hej!

Ja just ja!

Var rädd om din kamel!


Kommentarer
Postat av: Anna B

Har saknat dig och ditt bloggande! Skönt att ha dig tillbaka. Snart lämnar jag kanske Uppsala för gott, du måste ju komma och hälsa på mig innan!
Hör av dig! Kram

2008-04-09 @ 16:26:45
URL: http://annaividavarlden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0