Skrämmande förkylning!


Jag blir så less på att vara förkyld
Har gått omkring nu i en evighet känns det som, å aldrig vill förkylningen bryta ut.
Jag har ju försökt göra allt för att jag ska bli ordentligt sjuk så att jag kan bli frisk snart.
(Inte allt för ofta man strävar efter att bli sjuk)
Jag har varit ute i skogen en hel helg, busat med undomar i regnat, legat gömd i en timme utomhus.
(Vi lekte kurragömma på fritidsgården, så jag var inte på flykt)
*asg*
Lyckades dessutom skrämma några av ungdomarna när vi låg där ute i mörkret.
Berättade några spökhistorier, så när vi stängde och de skulle köra hem.
Då vagade de inte köra hem själva!
Jag visste inte att jag var så bra på att berätta spökhistorier.
Men men

Idag har jagv arit ute och gått i två timmar, det är så otroligt vackert väder ute.
Så nu ska jag pallra mig ut igen för här kan man inte sitta hela dagen.
!!!Lunchen är över!!!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hej hej Micke! Jag tycker att du ska komma hit ner och umgås med mig! Vi har massa galna ungdomar vi åxå, om än jag tror att mina är galna på lite andra sätt... ;) kram kram

2007-09-15 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0