Laglöst Land


Som en varg i ett laglöst land när vintern närmar sig,
springer jag med fara för mitt liv.
Jag har inte lust att dö för en längtan som gör ont,
men det är för sent att stanna när jag hunnit ända hit.

Så jag följer ändå den väg jag valt och lämnar inga spår.
För blodet där jag gått är inte mitt.
Jag har inte fått en chans,
du är rädd för det jag är
och det är för sent att leva om det liv vi levt.

Har du inte levt mitt liv. Vet du ingenting.
Se mig bara där jag står och önska inget mer.
Har du inte levt mitt liv. Vet du ingenting.
Ta min längtan här och nu men önska inget mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tråkig du är som inte svarar på kommentarer.

2007-10-05 @ 00:45:13
Postat av: Micke

Jag svarar ju på denna! :)
*Ledsen att jag gör dig besviken, fast jag tycker inte att det har funnits så många kommentarer att
svara på.
*(Den troligaste anledningen till att jag inte svarat på komentarer är nog att jag är så glömsk.)

2007-10-07 @ 17:06:10
URL: http://mikfor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0