Hela skiten blev inställd!

Just idag, dagen efter igår då det inte hände något!
Idag är dagen jag skulle ha varit trött och slut i kroppen efter allt bus igår.
Men istället är jag tom och helt slut i huvudet, mer än vanligt alltså.

Igår skulle jag och ett gäng andra fritidsledare varit ute i skogen på nått som kallas "Skattjakt"
För att dra en snabb förklaring så är man ute i skogen mitt i natten.
Det är två läger, en skatt och en massa mörk skog.
Det går egentligen ut på att man ska hitta skatten och försvara den fram till kl 02.00.
Fast det brukar vara mycket roligara att skrämma folk ute i skogen, eller att ta tillfånga så många som möjligt.
Hur som helst så är det sjukt roligt!

Men igår så regnade det lite och mina kolleger till betongbarn......dom tål tydligen inte lite regn.
Så hela skiten blev inställd!

Å istället så har jag blivit jätte förkyld......för det hade jag ju förmodligennite blivit av att springa i skogen en hel natt.

Men men, smällar man får ta!

Nu måste jag gå och tömma huvudet!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0