2000-09-11 skrev jag följande

Ja, 2000-09-11 Skrev jag följande i min blogg

Rubrik: Göteborg nästa......

Inlägg:
Ja, imorrn vid den här tiden sitter jag på ett tåg på väg till Göteborg!
Ska ner och gå en bartenderutbildning! mmmmm!

Idag har jag varit i piteå på Grans Naturbruksgymnasium och hälsat på min syster!
Kan bara säga det att det finns en så fruktansvärt söt tjej där! Tänk om man bara fick lära känna henne! *drömmer mig bort*
-zzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzZZZZzzzZzZ zZzzZzzzHuuds o!
Somnade visst! *sorry*

Ha de// Micke

*När gav du din morot en kram sist*



Rätt roligt att läsa sina egna bloggar från den tiden!
Vilka problem man hade! *Asg*

Kommentarer
Postat av: K

Fasen vilka sköna problem man hade.. Hade betalt många kronor för att få åka tillbaka i tiden.

2007-09-12 @ 13:52:23
URL: http://www.sno.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0