Varma färger och förfall

Jag har egentligen en massa saker jag skulle vilja skriva om.
Fast jag vet inte, det har kanske gått lite för långt.
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Detta är ju en början.
Men kanske?

Kanske!

Det är inte lätt.
Det brukar ju flyta på.
Igår, idag, i morgon, ja vem vet när.
Jag har ingen aning om nått just nu känns det som.
De varma färgerna är på väg bort och lämnar ett förfall inom mig.


image5
Min hund Dr.Pepper & "Vilde" *Viktor

*Viktor är en LVU (Lagen om Vård av Unga ) placerad kille hos mina föräldrar.
När han kom till oss var han 4år.
Då kunde han inte gå, inte prata, knappt tugga och hade fortfarande blöja.
Idag är han 7år osh springer som aldrig förr, han pratar så att man kan bli tokig ibland. :)
Han har tappat sina första tänder och använder inte blöja längre.
Viktor blev omhändertagen i tid.

Men det finns så många barn där ute som fortfarande far illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0