En del har "DET", andra inte!

Ja, en del människor har det där lilla extra.
En del har tur i kärlek, andra i spel, några med pengar etc.
Jag tror egentligen att alla har det där lilla extra. Det gäller bara att komma på vad man har det i!
I mitt fall så kan jag konstatera att jag inte har tur i kärlek eller med pengar.
Spel, nja. Något bättre än kärlek åpengar, men ytterst lite!
Så jag undrar vad det är jag har det där lilla extra i?

Jag hade gärna haft tur i spel å en massa pengar.
Men jag skulle kunna dö för att få känna mig älskad å behövd.
Visst, det kommer! Det är iallafall vad alla säger.
Har bekanta som försöker styra ihop olika personer med varandra.
Det finns alltid någon till nån annan känns det som. Men jag då?

Som vanligt så står jag åt sidan för mina vänner och är glad för deras skull.
Det är jag, det är så roligt å se ens vänner lyckliga.
Men är det någon som ser att jag inte är lycklig?

Nu låter det som att jag är sjukt bitter, som tur är så är ju inte fallet riktigt så illa.

Det var bara det att det var så påtagligt igår när jag var å fikade med tre av mina bekanta......alla hade med sig sina respektive och snackade med varandra om parmiddagar osv.
Jag kände mig verkligen som världens ensamaste person just då!

Nu är jag ju inte riktigt världens ensamaste person, men jag vet ungefär hur han/hon känner sig!
*skratt*

Kommentarer
Postat av: Kennet

Känner igen mig men jag tror att jag är mer bitter... hahaha..

2007-11-17 @ 19:13:44
URL: http://sno.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0