En tår i ögat....

Det är med en tår i ögat jag lämnar det bästa jobb jag någonsin haft.
Det har varit en ära att få jobba med alla inspererande ungdommar under dessa år.
Att man dessutom haft arbetskollegor som stöttat en i ur å skur gör det hela till en succé.

Jag förstår egentligen inte varför jag har avsagt mig detta underbara jobb som fritidsledare på två olika fritidsgårdar. I onsdags var det sista dagen på Hörnan och i går var det sista dagen på Klippan.

Hösten som varit har varit helt underbar!!!

Så med en tår i ögat och sorg i hjärtat säger jag TACK!!!

Ni ungdommar som jag har fått lära känna och jobbat med under denna tid.
Ni ska veta att ni är de bästa som finns och ni har gett mig så mycket....(hoppas jag har kunnat ge er nått)
*skratt*
Ta hand om er och sköt er snyggt, ni är värdefulla!!!

"Mikael
 
Den empatiska förmåga som Du bär på gör dig varm och frikostig medkännade mot människor.
 Du har orken och drivkraften som många människor saknar vilket gör dig unik.
 Med ditt sätt att vara inspirerar Du andra människor runtomkring dig!

 Fortsätt vara den Du är!
 Tack för en mysig höst - Kram Johanna"

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Naw det var gulligt skrivet tycker jag :)
Synd att du slutar jobba med det nu..hade bra!

2007-12-22 @ 13:28:40
URL: http://punkie07.blogg.se
Postat av: Anonym

När ska du uppdatera din sida? så man får fortsätta läsa om ditt intressanta liv!...

2008-02-15 @ 22:05:24
URL: http://silversun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0